23 Şubat 2018 Cuma

Hafta Sonunu Evde Geçirmek

Herkese selamlar! :) Şubat ayının son günlerini yaşıyor olmamız dolayısıyla çoook mutluyum. Çünkü beni tanıyan herkes bilir ki kış mevsiminden tam anlamıyla nefret ediyorum... Tek bir iyi yanı var kışın, böyle yaz öncesi geçiş dönemlerinde yazın kıymetini anlamamızı ve özlememizi sağlıyor. Şu sıralar da işte bunu yaşıyor gibiyim. Bu yüzden ekstra sebepsiz pozitif enerjiler var içimde.



Bugün, hafta sonunu evde geçirme konusuna değineceğim. Cuma günü eve gelir gelmez duş alıp pijamalarımı giymek ve kahvemle kitabımla saatler geçirmek... Gece de bir film izledikten sonra o tatlı yorgunlukla mışıl mışıl uyumak.

Hareketli hafta sonlarından biraz sıkılmışsam, tamamen evde rahat pijamalarla geçecek bir hafta sonu ruhuma derin bir huzur sağlıyor ve şu an tam anlamıyla bu huzuru yaşıyorum. Bu akşam, Harper Lee'nin Bülbülü Öldürmek kitabına başladım. Bu yazıyı yazmayı bitirdikten sonra biraz daha okuyup uyurum muhtemelen.

Benim gibi ev kuşları toplumun yüzde kaçını oluşturur bilmiyorum ama evde vakit geçirmenin ayrı bir huzuru olduğunu kimse inkar edemez :D

 Gerekirse mutfağı darmadağın ederek kendine mükemmel bir yemek yapmak, bu sırada dans etmek ve en yakın arkadaşlarınla chatleşmek.



Erken kalkmak yok! Mışıl mışıl güzellik uykuları bizi bekler...



Bütün günü kitaplarla baş başa geçirmek...



Uzun banyo seansları ve ardından tatlı bir uyku...



Karnının şişik görünmesine aldırmadan istediğin kadar atıştırmak, en sevdiğin animeleri, filmleri, dizileri izlemek...



Minik tatlı evcil hayvanına uzun zamandır gösteremediğin kadar ilgi gösterip onu şımartmak...