1 Haziran 2017 Perşembe

Bir Bavul Hayal - Kate Alcott

Herkese merhabalar :) birkaç gün önce bitirmiş olduğum Bir Bavul Hayal kitabını yorumlamak istiyorum. Konusu çok hoş, ama sürükleyicilikten biraz uzak bir kitaptı benim için Bir Bavul Hayal.


Konu


Tess, başarılı bir terzidir fakat bu alanda kendini kanıtlama şansını bulamıyordur. Titanic gemisinin son seferi sırasında, orada bulunan bir Leydi tarafından işe alınır. Tess de titanic ile yolculuk yapacaktır.

Titanic bir buz dağına çarpar fakat Tess, gemide tanıdığı bir adam sayesinde cankurtaran filikasına binmeyi başarır ve kurtulur. Bu sırada, işe alındığı hanımı hakkında çıkan dedikodular, gemide tanıştığı iki adam arasında bir aşk ikilemi yaşayışı Tess'i yorar.


Genel Yorumlarım


Kitabın ilginç bir konusu var gibi gelmişti bana okurken, herhalde çok etkilenirim diye tahmin ediyordum. Fakat tam bir hayal kırıklığı oldu :( Anlatımı biraz yavan buldum, erteleye erteleye okudum.

Kitabın sonu da beni hiç şaşırtmadı; karakterlerin de yeterince derin olduğunu düşünmüyorum.



Yani bence okumasanız da olur, tam olarak zaman kaybı denemez ama bu zamanı başka kitaplara ayırmanızı tavsiye ederim :)


Altını Çizdiklerim


Ölümle burun buruna gelmek bana istediğim şeyi yapıp söylemem ve kimseyi umursamamam gerektiğini gösterdi. Hayat çok kısa, bir şey üzerinde uzun zaman düşünmeye değmez. (sf 238)