6 Temmuz 2017 Perşembe

Diziye Başladım: American Horror Story

Herkese selamlarr :) Geçtiğimiz günlerde fark ettim ki, ne kadar çok film izliyorsam da yabancı dizilerden bîhabermişim. İnternetteki önerilere falan baktım, ilgimi çeken pek bir şey bulamadım. Sonra aklıma American Horror Story geldi.

Bu serinin ismine birçok yerde denk gelmiştim; özellikle de we heart it'de dolanırken ''My Drug is American Horror Story'' gibi paylaşımlar görüyordum. Veee sonunda dün gece izlemeye başladım. :) Korkmayı sevdiğim için bundan sonraki tüm bölümleri de geceleri izlemeyi düşünüyorum. :D


Konu

  Yalnızca ilk bölümü izledim dün. Anne baba, ergenlik çağındaki bir kız ve bir köpekten oluşan aile, büyük ve eski bir eve taşınıyorlar. Daha önceki sahiplerinin öldürüldüğü veya intihar ettiği, Victoria döneminden kalmış, çevredeki insanlar tarafından uğursuz olduğuna inanılan bir ev bu. Baba psikiyatr olduğu için hastalarıyla da bu evdeki çalışma odasında görüşmeye başlıyor.

Aile bireyleri ilginç insanlarla karşılaşıyorlar. Evin eskiden beri hizmetçiliğini yapan yaşlı kadın, eski sahiplerden biri olan tuhaf bir adam, ve psikiyatr olan adamın hastası, tuhaf bir genç çocuk.


Genel Yorumlarım

Bu diziyi izlemeye kesinlikle devam edeceğim, inanılmaz gerilimli ve korkutucu bir diziye benziyor. Bu gece ikinci bölümünü izlerim. Korku unsurlarından çok aşırı etkilenen biri değilseniz mutlaka izleyin derim; umarım kalan bölümler de ilk bölüm kadar hoşuma gider. :)

NOT: Dizi önerilerinize ihtiyacım var, yoruma yazmayı unutmayın :)