11 Temmuz 2017 Salı

Vahşi Adalet - Phillip Margolin

  Selamlar :) Ürkütücü kapağı ve merak uyandırıcı arka kapak yazısı ile beni kendine çeken Vahşi Adalet kitabını dün bitirdim. Polisiye ve gerilim türünde uzun zamandır bu kadar başarılı bir kitap okumamıştım.



Konu


  Bir dağ evinde, kesik insan başları, gömülü cesetler ve bir kadına işkence edilirken çekilmiş videoyu içeren bir kaset bulunuyor. Şüpheli kişi, şiddete başvurduğu ve uyuşturucu kullandığı bilinen bir cerrah. Kendisini savunması için avukat Frank Jaffe'yi tutuyor ve deliller çürütülerek şüpheli cerrah bir şekilde serbest kalıyor.


  Frank Jaffe'nin yeni avukat olan kızı Amanda ise bu olaya hep şüpheyle yaklaşıyor. Babasının savunduğu bu müvekkilin bir seri katil olup olmadığı konusunda ikilemler yaşıyor.


  Aradan 4 yıl geçiyor ve aynı şekilde cinayetlerin işlendiği ortaya çıkıyor. Bu olayda görev alan avukat ise Amanda Jaffe oluyor. Avukatlar ve polisler bu olayla ilgili çeşitli bağlantıları çözmeye çalışıyorlar ve çözülmez bir karmaşa içine giriyorlar. Bu sırada gerilim oranımız epey artıyor tabii... Kitabın sonları da inanılmaz şok eden gelişmelerle bitiyor.



Kitabın Adı: Vahşi Adalet


Yazarı: Phillip Margolin


Çeviri: Süreyya Çalıkoğlu


Yayınevi: Ephesus


Sayfa Sayısı: 382



Genel Yorumlarım


  Tam benim sevdiğim gibi; bol karakterli, gizemli olaylar, birbiriyle bağlantılı birçok kafa karıştırıcı olay... Gerilim sevenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap Vahşi Adalet. Kitap okuyucuyu hiç sıkmadan ilerliyor.


 Yalnız benim sorumun şu ki, bu tarz polisiye romanlarda baş karakter polislerin ya da avukatların özel hayatlarından çok bahsedilmesi beni çok sıkıyor. Bir an önce bizi geren o ana olaya dönsün istiyorum cümleler. Bu kitapta da biraz özel hayat anlatımı vardı; sadece oralarda birazcık sıkıldım. Ama bu benim bir takıntım olduğu için her okuyucuyu sıkmaz diye tahmin ediyorum :D


  Kısaca, Vahşi Adalet okuduğunuza değecek bir roman diyebilirim. Bu tarz romanlar sevenlerin kaçırmaması lazım. :)