3 Ekim 2016 Pazartesi

Yorum: İpek Yüz Kesesi

   Haftada 2 kere olmak üzere, şimdiye kadar 3 kez kullanmış olduğum Sulthanay ipek yüz kesesini Rossman'dan 7.99 tl'ye almıştım. Çok büyük beklentilerle kullanmaya başladım.

Banyoda iyice durulandıktan sonra nemlenmiş olan yüzüme keseyi hafif hareketlerle uyguladım. Dikkat etmeme rağmen sanırım yeterince yumuşak uyulayamamışım; tekrar durulanıp çıktıktan sonra yüzüm hafif kızarmıştı ve nemlendirici kremi sürdüğümde bazı noktaların hafifçe yandığını hissettim, cildim tahriş olmuştu. Siz siz olun, keseyi çok çok hafif hareketlerle yüzünüze uygulayın. İlk kullanımda değil ama 2. kullanımda, istediğime yakın bir sonuca ulaştım.

ipek_yuz_kesesi_kullananlar_yorum



Daha önce, Clean&Clear'ın peeling etkili temizleyicisini her banyoda kullanıyordum; pek memnundum. Ama yüz kesesinin ondan çok daha etkili olduğunu söyleyebilirim. Daha temiz ve ferah hissettiriyor, cildinizin normalden daha yumuşak olduğunu anlıyorsunuz.

Önemli olan kesinlikle bastırmamak; cildinizi sabırla ve çok hafif hareketlerle keselemek.