5 Aralık 2016 Pazartesi

Kızıl Yapraklar-Paullina Simons

Herkese selam! Bittiğine çok üzüldüğüm Kızıl Yapraklar kitabının yorumlarıyla karşınızdayım. Daha önce Paullina Simons’un Limon Çiçeği kitabını okumuştum; kalın ve epey sürükleyici bir kitaptı. Bu yüzden Kızıl Yapraklar’ı da büyük beklentiyle  aldım ve beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. : )

kizil_yapraklar_paullina_simons_kitap_yorumu
divider_pink

Konu

  Arka kapağı okuyunca polisiye bir roman olduğunu düşündüm. Kitaba başladığımda, üniversiteye giden 4 arkadaşın birbirleriyle olan ilişkilerinden bahsediyordu ve kapakta bahsedilen cinayet sanki hiç olmayacakmış gibi ilerliyordu. Ama sonra birden her şey daha da heyecanlı olmaya başlıyor ve 20 yaşındaki bir kızın çıplak cesedi karlar arasında bulunuyor. Cesedi bulan dedektif Spencer genç kızı önceden biraz tanıdığı ve duygusal anlamda yakınlık duyduğu için, olayı soruştururken normalden daha hassas davranıyor.

Cinayet sonrasında ortaya şok edici ve ürkütücü gerçekler çıkıyor.

divider_pink
Genel Yorumlarım

  İlk sayfadan son sayfaya kadar hiç sıkılmadım ve 2 gün içerisinde bitirdim. Olayların yaşandığı yerler, öldürülen genç kızın bazı özellikleri ve tavırları çok hoşuma gitti ve bana huzur verdi. Kızın öldüğü bölüm gelince çok üzülmüştüm.

Sizi alıp başka yerlere götürecek, içine çekecek bir kitap arıyorsanız kesinlikle Kızıl Yapraklar kitabını okumalısınız. :)