24 Nisan 2017 Pazartesi

Stajyer Filmi

  Herkese merhaba :) Aslında uzun bir süre önce izlemiş olduğum bir filmi yorumlamak istiyorum. Komedi türündeki Stajyer filmi beni çok aşırı güldürmese de komik ve anlamlı sahneleri olan, izlemesi keyifli bir filmdi.

stajyer_filmi-yorum

Konu

Jules Ostin, giyim ürünleri satan bir sitenin şirketinin sahibi. Çok başarılı bir kadın olan Jules evli ve 1 çocuğu var.

Jules, yeni bir stajyer programı başlatıyor. Yaşlı insanların alındığı bu programa katılmış olan 70 yaşındaki Ben Whittaker ile Jules arasında zamanla sağlam bir dostluk oluşur.

Genel Yorumlarım

Kesinlikle izlemeniz gereken bir film diyemem fakat zamanınızı boşa harcayacak bir film de değil. Sonuna kadar sıkılmadan izledim ve filmdeki birçok karakteri de çok sevdim; özellikle Ben Whittaker'ı :)

Fragmanları izlemek için tıklayın