5 Haziran 2018 Salı

Juno

 Herkese selamlar. :) Bir instagram sayfasında rastlayıp, konusuna bile hiç bakmadan izlediğim Juno filminden bahsetmek istiyorum. Bana birçok şeyi sorgulattıran ve içndeki her şeyi kendim yaşamışçasına hayat tecrübesi veren filmlerden biri oldu. 



Konu

16 yaşındaki Juno, okuldan arkadaşı Bleeker ile birlkte olur ve hamile kalır. En yakın arkadaşı Leah ile bu konu üzerine düşünürler ve bebeği evlatlık vermeye karar verirler. Juno ve ailesi, gazete ilanından seçtikleri bir evli çift ile görüşür. Bebek doğduğunda onlara evlatlık vereceklerdir. Her şey mükemmel ilerlerken, evli çiftle ilgili bazı problemler ortaya çıkar ve işler biraz karışır ve kararlarda bazı değişiklikler meydana gelir. (Spoiler vermemek adına biraz saçmaladım:D )

Genel Yorumum

İnsana yeni hisler ve farkındalıklar katan bir filmdi Juno. Ben nedense ana karaktere pek ısınamadım; yaptığı hiçbir seçimin benim bakış açılarıma uygun olmadığı için sanırım...

Bu filmi özellikle bütün genç kızların izlemesini tavsiye ederim; sizi içine çeken, çabucacık da bitmiş hissi veren, aynı zamanda çoğumuza tanıdık olmayan birçok hissi yaşatan bir filmdi...