13 Eylül 2016 Salı

Nemlendirici olarak bebek losyonu kullandım-Johnson's Baby/Uni Baby

Herkese merhabalarr. :) Bugün, kullandığım bazı ürünlerden bahsedeceğim. 

nemlendirici-urun-yorumlari
Yüz nemlendiricisi olarak çok beğendiğim birkaç ürün tavsiye edeceğim. Ben çok fazla cilt sorunu yaşamıyorum. Karma cilt tipine sahibim ama nemlendirme konusunda çok sorun yaşıyorum; hiçbir nemlendiriciyi yeterli bulamıyorum. Bazı pahalı markalar bile bana istediğim sonucu vermedi.



1. Uni Baby Bebek Losyonu

Yüzüm için bebek losyonu kullanmaya Uni'den başladım. Bebek losyonları, yüz nemlendiricilerinden daha sıvı bir yapıya sahip.

uni-losyon

200 ml olan Uni bebek losyonu alkol, paraben ve alerjen madde içermiyor. Nemlendirme konusunda iyi olduğunu söyleyebilirim fakat ciltte bıraktığı yumuşaklık hissini yeterli bulamadım.

uni-bebek-losyonu-yorum

Bir süre bunu kullandıktan sonra başka bir ürüne geçtim ve Uni bebek losyonunu da ellerim ve vücudum için kullanmaya devam ettim; bıraktığı sonuçtan kesinlikle memnunum.

2. Johnson's Baby Bedtime Losyon

15,99'a satılan 300 ml'lik Johnson's Baby Bedtime Losyon, şimdiye kadar kullandığım nemlendirici ürünler arasında en çok memnun kaldığım ürün. Özellikle peeling sonrası çok kuruyor cildim.

bedtime-losyon

Bedtime losyon çok yumuşak hissettiriyor; nemlendirme özelliği çabucak geçmek yerine cildinizde kalıcı oluyor. Paraben içermiyor, kokusu da çok fresh ve tatlı.

b26

İkisini kıyaslayacak olursam, yüzünüz için kesinlikle Johnson's Baby bedtime losyonu kullanın derim. Yumuşaklık hissi Uni'den daha fazla ve cildiniz daha çabuk emiyor. Yorumlarım bu kadardı. Kendinize iyi bakın, cildiniz için bol su içmeyi unutmayın... :)