30 Eylül 2016 Cuma

Etkileyici Kitap Alıntıları-4

Anlıyorum. Ama gene de... Bazan ben de aynı sizin kadar mutsuz hissederim kendimi. Ama herkese belli etmek olmaz. (Jean Rhys, Günaydın Geceyarısı, sf 8)

***

Demek ki, başladığım yer neresi olursa olsun, sonunda başarılı bir kanepede_kitap_okuyan_kizkadına dönüşebilmişim. (Jean Rhys, Günaydın Geceyarısı, sf 34)

***

Hiç gururum kalmadı, gururum yok, adım yok, yüzüm yok, vatanım yok. Hiçbir yere ait değilim. (Jean Rhys, Günaydın Geceyarısı, sf 44)

***

Ortalıkta dolanıp her an eğlenmek isteyen insan canlısı tipler var ya, asıl onlardan korkacaksın. (Jean Rhys, Günaydın Geceyarısı, sf 151)

***

Bir nefesle diğeri arasındaki sürede tüm dünyanız değişebilir. (Marie Bostwick, Pamuk İpliğinden Hayaller, sf 9)

***

Dürüst olmak gerekirse, hayatın bana verdikleriyle başa çıkma yeteneğim dışında hiçbir şeye güvenmiyordum.  (Marie Bostwick, Pamuk İpliğinden Hayaller, sf 40)