17 Eylül 2016 Cumartesi

Neutrogena Yağsız Yüz Nemlendiricisi

Neutrogena Yağsız Yüz Nemlendiricisi

Hiç beğenmediğim bir yüz nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum bugün.

Bu ürünü Migros'un %50 indiriminden 6 tl'ye almıştım. Fakat bu fiyata bile değmediğini gördüm. Nemlendirici özelliği göstermiyor ve hassas ciltleri biraz yakıyor. Yumuşaklık hissi vermesi gerekirken 2 dk geçmeden o his geçiyor.

neutrogena-visibly-clear-yagsiz-yuz-nemlendiricisi-yorum

Birkaç gün kullandıktan sonra yüzümde hafif sivilcelenmeler meydana geldi. Aynı ürünü kullanan ablam da aynı etkilerden söz etti fakat herkesin cildinde aynı etki olur mu bilmiyorum.

Bu yüzden Neutrogena Visibly Clear yağsız yüz nemlendiricisini kullanmayı düşünenlere tavsiye etmem... Neutrogena'nın yüz temizleyici ürünlerini beğeniyordum ama nemlendirici olarak ilk kullandığım ürünü olan Visibly Clear yağsız yüz nemlendiricisinden hiç memnun kalamadım.

visibly-clear-yagsiz-yuz-nemlendirici-yorumlar